četrtek, 7. avgust 2008

Kako odvrnemo moškega.

Nekaj načinov, kako odvrnemo nezaželenega moškega

On: »Hej, lahko častim pijačo?«

Ona: »Pravzaprav bi raje imela denar.«

On: »Sem fotograf. Iskal sem ravno tak obraz, kot je tvoj.«

Ona: »Jaz pa sem plastična kirurginja. Tudi jaz sem iskala ravno tak obraz kot je tvoj.«

On: »Živ'jo! Nisva šla midva že enkrat ven? Ali celo dvakrat?«

Ona: »Mogoče enkrat. Nikoli ne naredim iste neumnosti dvakrat.«

On: »Kako je narava lahko ustvarila takšno lepotico?«

Ona: »Najbrž sem dobila še tvoj del.«

On: »Bi šla v soboto z mano ven?«

Ona: »Oprosti, v soboto bom imela glavobol.«

On: »Za tabo se zagotovo obrne kar nekaj glav.«

Ona: »Ja, ob tebi pa kar nekaj želodcev.«

On »Mislim, da te zares lahko osrečim.«

Ona: »Kako? A ravno odhajaš?«

On: »Kaj bi rekla, če bi te prosil, da se poroči z mano?«

Ona: »Ničesar, ne morem govoriti, kadar se smejem.«

On: Kje si bila vse svoje življenje?«

Ona: »Skrivala sem se pred tabo.«

On: »Je tale sedež prost?«

Ona: »Ja, pa tudi tale bo, če boš prisedel.«

On: »Tvoje telo je kot tempelj!«

Ona: »Oprosti, ampak danes v templju ni nobene daritve.«

On: »Umrl bi od sreče, če bi te videl golo!«

Ona: »Če bi jaz tebe videla golega, bi umrla od smeha.«

3 komentarji:

Bαяč* pravi ...

O.bom se po tem raunala će mi bo šu kdo na jetra :D

BarbiČ.* pravi ...

To je pa dobro napisano ,ej. :D

Małi VrAgEc pravi ...

zelo zanimivo ja...:P...lpo..:d..rtmf..uživi